یک کودک سه ساله هندی به دلیل داشتن دُم ۳۰ سانتی‌متری، مورد احترام اهالی روستای محل اقامتش است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی میرور؛ «کریشنا یاداو»، یک کودک سه ساله هندی است که به دلیل داشتن  دُم 30 سانتی متری، مورد احترام اهالی روستای محل اقامتش است.

از آنجا که  اقوام زیادی در هند به خرافه و پرستش خدایان متعدد اهتمام دارند، این پسربچه نیز به یکی از موارد پرستش اهالی روستا تبدیل شده است.

پرستش کودک دُم دار در هند+تصاویر

مردم روستا معتقدند روح «باجرانگ بالی» -- پادشاه میمون ها در فرقه هندو—در این کودک تجسم یافته است. آنها برای برآورده شدن آرزوهای خود، نذر این کودک می کنند و بر این باورند او از توانایی بالایی برای برآورده کردن آرزوهای آنها برخوردار است!

پرستش کودک دُم دار در هند+تصاویر

خانواده کرشنا نیز، دُم او را نه تنها نقص نمی دانند بلکه آن را عامل خوشبختی و ثروت خانواده معرفی می کنند. پدر کریشنا در این باره گفت: زمانی که پسرم متولد شد، ضایعه گوشتی در کمر وی وجود داشت. در طول زمان، این ضایعه نیز بزرگ و شبیه به دم شد. ما حاضر به قطع این دُم نیستیم . آن یک هدیه است و نشان می دهد روح باجرانگ بالی در پسرم تجسم یافته است.

پرستش کودک دُم دار در هند+تصاویر

به گفته پزشکان، وجود دُم از انتهای ستون فقرات، عارضه ای است که با نام «اسپینا بیفیدیا» شناخته می شود. این عارضه در ماه اول رشد جنین ایجاد می شود و علت آن کمبود اسیدفولیک در دوران بارداری و پیش از آن است. عدم درمان اسپینا بیفیدیا می تواند در بزرگسالی به مشکلات یادگیری، فلج اندام تحتانی و بی اختیاری ادرار منجر شود.

انتهای پیام/

 

خرافه‌گرایی در هند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار