سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر به دنبال کسب سهمیه آسیایی است.

محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پیش بینی اش از جایگاه نهایی تیم پیکان در لیگ هفدهم اظهار داشت: پیکان در رقابت های فصل جاری لیگ برتر به دنبال کسب سهمیه آسیایی است، خوشبختانه بازیکنان خوبی را جذب کرده ایم و می خواهیم در نیم فصل دوم نیز نتایج دلخواه را کسب کنیم تا به این هدف بزرگ دست یابیم.

وی با اشاره به جدایی بختیار رحمانی از تیم پیکان گفت: رحمانی بازیکن خوبی است که به دلایل شخصی یا فنی از تیم ما جدا شد و به ذوب آهن اصفهان پیوست. دوستی ما با او همچنان ادامه دارد و او به خوبی و خوشی از جمع ما جدا شد، عوامل باشگاه پیکان برای رحمانی در ادامه دوران فوتبالش آرزوی موفقیت می کنند.

 سرپرست تیم پیکان در مورد بازی روز گذشته این تیم برابر پدیده مشهد که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید عنوان کرد: متاسفانه نتیجه بازی رفت، در بازی برگشت هم تکرار شد و تیم ما با اینکه می توانست مقابل پدیده هر 3 امتیاز بازی را به دست آورد، به کسب یک امتیاز بسنده کرد، امیدوارم در ادامه فصل به راحتی امتیاز از دست ندهیم.

 طهماسبی درباره دعوت نشدن بازیکنان تیم پیکان به اردوی تیم ملی گفت: زیر نظر گرفتن عملکرد بازیکنان لیگ برتر و دعوت از آنها به اردوها بر عهده کادرفنی تیم ملی است، امیداورم در اردوهای آینده تیم ملی، از تیم پیکان نیز چند بازیکن حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

اظهارات طهماسبی در مورد آخرین وضعیت تیم پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار