جمع آوری ضربتی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در همدان

مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیش از 126 قلم محصول آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق از مراکز عرضه این مواد جمع آوری شد.

جمع آوری ضربتی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد کاظم‌ زاده ،مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی افزود: 10تیم بازرسی معاونت غذا و دارو متشکل از کارشناسان نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه، کارشناس حقوق معاونت غذا و دارو، نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات استان و اماکن نیروی انتظامی در اقدامی ضربتی از 30 مرکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی بازرسی کردند.

وی اظهار داشت: درجریان این بازرسی لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق جمع‌ آوری و عرضه کنندگان این گونه لوازم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی هدف از این بازرسی‌ها را مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت ‌محور بیان کرد و ادامه داد: معاونت غذا و دارو در نظر دارد که در کنار بازدیدهای مستمر و روزانه کارشناسان هر 2 ماه یکبار مانور بازرسی ویژه را فعال کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: کسانی که در مسیر و فرآیندهای عرضه محصولات قاچاق در استان فعالیت می‌ کنند در امان نخواهند بود.

کاظم زاده گفت: علاوه بر جمع آوری لوازم قاچاق، در این بازدیدها نحوه شناخت لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از غیرقاچاق و سالم از ناسالم به فروشندگان آموزش داده شد.

وی ادامه داد: در این راستا نسبت به تولید موضوعات آموزشی در قالب بروشور، پمفلت، کتابچه و همچنین فیلم‌های آموزشی به منظور آگاهی رساندن به گروه هدف از جمله دانش ‌آموزان، جوانان، ادارات و سازمان‌ها اقدام شده است.


انتهای پیام/ج

جمع آوری ضربتی لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.