جلسه شورای اشتغال با حضور استاندارخوزستان و جمعی از مسئولان در باغملک برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سید مجید سید صالحی، فرماندار باغملک گفت: از استاندار و نماینده مجلس که نگاه ویژه دارند کمال تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم که با همکاری همدیگر بتوانیم گام های مثبتی برداریم.

برگزاری جلسه شورای اشتغال در باغملک

وی بیان داشت: بحث اشتغال و سرمایه گذاری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و جاده ارتباطی باغملک _ صیدون و باغملک _ ابوالعباس از نقاط حادثه خیز هستند که باید در دستور کاری قرار بگیر  و تکمیل بیمارستان نیازمند حمایت مالی است و مسئله آب شرب نیز باید پیگیری شود.

فرماندار شهرستان افزود: ما در زمینه نرخ بیکاری رتبه هشتم را در استان داریم و با مزیت ها و پتانسیل خوبی که دارد هیچ سرمایه گذاری صورت نگرفته است و این باعث شده است که ما در جایگاه نامناسب قرار بگیریم.

 

برگزاری جلسه شورای اشتغال در باغملک

 هدایت الله خادمی، نماینده با اشاره به مشکل بی آبی میداوود عنوان کرد: از عوامل مهم بیکاری و مهاجرت مردم این منطقه بی آبی است و رفع این مشکل باعث ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت مردم میداوود و نیز بازگشت مهاجرین به این منطقه خواهد شد.

خادمی بیان داشت: تامین اقلام مورد نیاز ادارات شهرستان های ایذه وباغملک از کارگاه ها و تولیدی های درون منطقه باشد که این امر باعث ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهد شد.

وی گفت: با راه اندازی بیمارستان باغملک علاوه بر رفع مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان برای  ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

نماینده مجلس افزود: جاده ارتباطی صیدون _باغملک و ابوالعباس در دستور کار قرار گرفتند و بزودی طرح های آنها اجرایی خواهد شد.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان داشت: برای شهرستان های ایذه و باغملک 2 نیروی فعال را خواهیم داشت تا مشکلات بیکاری شهرستان ها با جدیت پیگیری و حل کنند.

وی گفت : دو بیمارستان ایذه و باغملک موظفند که که فقط از این شرکت پوشاک خرید کنند تا زمینه اشتغال آن فراهم شود.

استاندار خوزستان تاکید کرد: همانطور که دغدغه مقام معظم رهبری و دولت و همه ما برای مسئله اشتغال است مسئولین شهرستان ها هم باید حساسیت نشان دهند تا مشکلات زودتر حل شود.

وی افزود: ما قول مساعد برای همکاری را میدهیم و وام با بهره ۷ درصد به شهرستان ها خواهیم داد به شرطی که تولید کنندگان تعهد کنند که اشتغال مضاعف صورت گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.