مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی اندیمشک از اتمام واحد‌های تولیدی در دست احداث برای اشتغال مستقیم ۴۸۵ نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مختاری، مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی اندیمشک گفت: اندیمشک دارای دو شهرک و یک ناحیه صنعتی با عرصه‌ای بیش از 600 هکتار و 37 واحد تولیدی فعال است.

وی افزود: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی  23 واحد در حال ساخت‌وساز فعال، 15 واحد در حال ساخت راکد، حدود 17 واحد تکمیل‌شده غیرفعال یا نیمه فعال و تعداد زیادی قرارداد تخصیص زمین با اشخاص حقیقی و حقوقی وجود دارد.

مختاری گفت: در شهرک‌های صنعتی اندیمشک در حال حاضر 327 نفر به‌طور دائم یعنی حقوق‌بگیر ماهانه و 150 نفر به‌صورت مقطعی و روزمزد اشتغال دارند.

وی عنوان کرد: با اتمام واحدهای در حال ساخت 485 نفر اشتغال مستقیم جدید در شهرک‌های صنعتی اندیمشک ایجاد می‌شود.

مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی اندیمشک عنوان داشت: هدف اصلی ما در شهرک‌های صنعتی جذب سرمایه‌گذارهای جدی، حمایت همه‌جانبه از واحدها، استفاده از تسهیلات و تعامل با سایر دستگاه‌های مربوطه در جهت فعال‌سازی مجدد واحدهای غیرفعال و نیمه فعال است.

وی افزود: توسعه و نوسازی واحدهای فعال و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و برگزاری کلاس‌های آموزشی و استفاده از شرکت‌های واسط صادراتی و بازاریابی نوین از دیگر اهداف شهرک‌های صنعتی ب شمار می‌آیند.

انتهای پیام/م

با بهره‌برداری از واحدهای تولیدی در دست احداث اندیمشک 485 ظرفیت شغلی ایجاد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار