رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ از برنامه ریزی برای صدور کارت شناسایی ۳۰۰ مداح در این شهرستان خبر داد.

صدور کارت شناسایی برای مداحان  شهرستان کبودراهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام حسین علی قمری نیا، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه کانون مداحان شهرستان کبودراهنگ برای تمام مداحان  این شهرستان کارت شناسایی صادر خواهد کرد، گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده با کانون مداحان استان همدان و تایید اداره کل تبلیغات اسلامی برای تمامی مداحان شهرستان کبودراهنگ کارت شناسایی صادر می‌شود.

 وی ادامه داد: هم اکنون کانون مداحان با ارائه فراخوان به مداحان در حال جمع آوری مدارک لازم برای صدور کارت شناسایی است.

 حجت الاسلام قمری نیا اظهار داشت: طی هماهنگی های انجام شده مقرر شده برای ۳۰۰ نفر از مداحان شهرستان کبودراهنگ کارت شناسایی صادر شود که این کار در حال پیگیری است و در آینده ای نزدیک برای مداحان این شهرستان کارت شناسایی صادر خواهد شد.

 وی همچنین با تبریک انتخاب روح اله یداللهی مبین به‌ عنوان مسئول شورای هیئات شهرستان کبودراهنگ بر اهمیت توجه به نقش هیئات مذهبی در هر چه بهتر برگزار شدن مراسم و برنامه های فرهنگی تأکید کرد.

 رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به طرح ساماندهی هیئات مذهبی و با توجه به تأثیرگذاری هیئات مذهبی در جامعه و اهمیت حفظ روحیه انقلابی، خاصه در مسئولان هیئات مذهبی، خاطر نشان کرد: طرح شورای هیئات مذهبی، می تواند در راستای ارتقای حضور هیئات مذهبی در جامعه مؤثر باشد.

انتهای پیام/ج

صدور کارت شناسایی مداحان کبودر آهنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار