با حضور استاندار مرکزی عملیات عمرانی کارخانه فرآوری کشمش درشهرستان خنداب آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با حضور استاندار مرکزی ومقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس و مسئولان شهرستان خنداب کلنگ کارخانه بسته بندی و کشمش پاک کنی در روستای دهسد این شهرستان به زمین زده شد.

این کارخانه در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و  ۷۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود و با ظرفیت تولید هزار و ۵۰۰ تن سالیانه به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار مرکزی و مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس و فرماندار خنداب صبح امروز در سفر به خنداب با خانواده شهید مسعود مرادی از شهدای روستای دهسد دیدار و از صبر و بردباری ایشان قدر دانی کردند.

بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی، حضور در نشست شورای اداری خنداب ودیدار مردمی از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان خنداب خواهد بود.

استاندار  پس از خنداب به شهرستان کمیجان سفر می‌کند و مقدسی نماینده مردم شهرستان‌های اراک، خنداب و کمیجان  وی را همراهی می‌کند. حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با خانواده شهید، بازدید از نمایشگاه هفته فرهنگی شهرستان کمیجان، حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان کمیجان است.

آغاز عملیات عمرانی کارخانه فراوری کشمش درخنداب


انتهای پیام / ج


کلنگ زنی کارخانه فراوری کشمش درخنداب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.