عضو شورای شهر دهدشت از بهره‌برداری پنج پارک محله‌ای در دهدشت تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد‌حسین جمشیدی عضو شورای شهر دهدشت، به تشریح کارهای انجام گرفته در واحد عمران و شهرسازی طی سه ماه اخیر پرداخت و اظهار داشت: طی این مدت 16 کوچه به متراژ 22هزار مترمربع آسفالت و زیرسازی شد.

عضو شورای شهر دهدشت افزود: هم چنین ورودی سوق به متراژ 12 هزار مترمربع در حال انجام است و تا چند روز آینده تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای آسفالت بقیه کوچه‌ها و روکش‌کردن خیابان‌های اصلی در ادامه مسیر برنامه خواهیم داشت، از جذب دو هزار تن قیر خبر داد و بیان کرد: به محض جذب این قیر، مابقی کوچه‌ها آسفالت خواهند شد.

جمشیدی، در ادامه کشتارگاه دهدشت را یادآور شد و با بیان اینکه این کشتارگاه نقل تمام جلسات بود، گفت: در مدت زمان سه ماه اخیر، حدود 90 درصد مشکلات کشتارگاه برطرف شده است.

وی تصریح کرد: دود ناشی از آتش زباله‌ها یکی از مواردی بود که در مدت زمان گذشته مردم شهر دهدشت مخصوصا سمت بیمارستان، 180 دستگاه، سایپا یدک، صدا و سیما، کوی آزادگان و بخش نزدیک ایران خودرو زمان از سمت جاده طولیان را اذیت می‌کرد.

سخنگوی شورای شهر دهدشت ادامه داد: خوشبختانه با همکاری دفتر نماینده محترم و اداره محیط زیست یک دستگاه بولدوزر تمام زباله‌های چند سال گذشته را در عمق زمین حفر و خاک بر روی آنها ریخته شد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: به کمک محیط زیست شهرستان دنبال این هستیم حدودا 13 هکتار زمین از منابع طبیعی توسط شهرداری گرفته شود که در آینده کار اصولی‌تر انجام بگیرد.

وی از اجرای عملیات سازه و تکمیل‌کرده پنج پارک محله‌ای در دهدشت خبر داد و با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پارک‌ها به طور میانگین بالای 65 درصد است، گفت: ان‌شالله این پارک‌ها تا اول سال 97 افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

عضو شورای شهر دهدشت هم‌چنین از پیشرفت 80 درصدی پارک بلادشاپور خبر داد و با بیان اینکه کاشت چمن این پارک تازه آغاز شده است، عنوان کرد: این پارک در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

جمشیدی روشنایی کمربندی دوم را یادآور شد و با اینکه این روشنایی تا میدان شهید شیرودی ادامه خواهد داشت، گفت: مبلغ 165 میلیون تومان هزینه نصب پایه برق و روشنایی این مسیر شد.

انتهای پیام/ش

پنج پارک در دهدشت تا پایان سال به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.