مدیر عامل شرکت غله استان ایلام از ارتقای کیفیت مراکز خرید گندم در استان ایلام خبر داد.

 مراکز خرید گندم در ایلام تجهیز می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ کامران سلیمانی پور اظهار کرد: در خرید گندم سال آینده با توجه مصوباتی که از طریق وزارت جهاد کشاورزی و شرکت بازرگانی دولت ایران ابلاغ شد قرار بر این است که تغییرات گسترده ای با هدف ارتقای کیفیت مراکز صورت گیرد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام از فراخوان ثبت نام مراکز خرید گندم به منظور تهیه فضای مناسب و تهیه انبار ذخیره گندم خبر داد.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که در این راستا مد نظر است و از هم اکنون باید در مورد آن اقدام شود فراخوانی است که در رابطه با مراکز خرید گندم اعلام کرده ایم.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم که همه اشخاص حقیقی و حقوقی و افرادی که دارای فضای ذخیره سازی، امکانات و نیز تجهیزات خرید هستند تا پنجم دی ماه بتوانند در این راستا ثبت نام کنند.

سلیمانی پور تصریح کرد: ما این فراخوان و شرایطی که این مراکز دارند به همه ادارات جهاد کشاورزی شهرستان ها اعلام  کرده ایم، افراد می توانند از این طریق شرایط فراخوان را بگیرند و اگر امکان این همکاری در این زمینه وجود داشته باشد پس از بررسی در کمیته فنی با این شرکت ها عقد قرارداد می شود.

 

انتهای پیام/ع

ارتقای کیفیت مراکز خرید گندم در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.