امام جمعه بافق در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بافق به موضوع ادعا‌های استکبار جهانی در رابطه با موشک ایرانی و موضع کشور بحرین اشاره کرد و اظهار داشت: دلایل امریکا برای اثبات ایرانی بودن موشک‌های بحرین سخیف و مضحک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: عدم موافقت جامعه‌ی جهانی در سازمان ملل برای تغییر قدس به پایتخت اسرائیل و مخالفت کشور‌ها نشان از انزوای آمریکا و زیاده خواهی‌های آمریکا دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) به تشریح آیاتی از سوره مریم در این باره پرداخت و گفت: مسیحیان باید با پیروی از حضرت عیسی بن مریم (ع)، اهداف این پیامبر الهی را دنبال کنند.

امام جمعه بافق همچنین ولادت امام حسن عسکری و حضرت عبدالعظیم حسنی را تبریک گفت و با تشریح زندگانی آنان بر ضرورت پیروی از سیره ائمه اطهار تاکید کرد.

سلیمانی با تبیین دوران حکومت امام حسن عسکری (ع) افزود:امام حسن عسکری در پایگاه نظامی که زندان بود اوضاع شیعیان را باه طور غیر مستقیم کنترل می‌کرد.

وی بیان داشت: در دوران آن حضرت عده‌ای برای تخریب اعتقادات مردم، شبهات دینی را مطرح می‌کردند که امام حسن عسکری آنان را جواب می‌داد و با ارتباطی که با شیعیان داشت اجازه توطئه چینی دشمنان را نمی‌داد.

خطیب نماز جمعه بافق درادامه سخنان خود به زلزله‌های اخیر در مناطق کشور اشاره کرد و از همگان خواست با پرهیزگاری و دوری از گناه به انفاق بپردازند و با کمک به نیازمندان و دست گیری از آنان تا برخی از مصیبت‌های الهی کم شود.

گرامی داشت روز ثبت احوال و تشریح خدمات این نهاد در زمینه‌های مختلف و تبیین جایگاه دو مقوله عف و بخشش در زندگی و ضرورت توجه به فرهنگ دوستی و محبت درخانواده‌ها از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ف

موانع ازدواج باید رفع شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.