هر سال حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در کشور به ورزش همگانی اختصاص داده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه در دوگنبدان گفت: هر ساله حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش همگانی اختصاص داده می‌شود.


علی مجد آرا افزود: هر هفته در یکی از استان‌های کشور همایش بزرگ پیاده روی به صورت پخش مستقیم از شبکه سوم سیما برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: ۶۰ انجمن و کمیته زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی در کشور فعالیت می‌کنند و تلاش می‌شود تا در چشم انداز سال ۱۴۰۴ حداقل ۵۰ درصد از مردم ایران در ورزش‌های همگانی شرکت کنند.


مجد آراء با اشاره به اینکه در آمار‌های سال گذشته ۲۱ درصد از مردم کشور در ورزش‌های همگانی شرکت کرده بودندگفت: تلاش می‌شود تا امید به زندگی را در کشوربیشتر کرده و در همین زمینه سند تحول نیز وجود دارد.


وی اضافه کرد: سند تحول شامل دو جلد با بیش از ۷ هزار نفر ساعت کار بر روی آن تهیه شده است که این طرح به همه استان‌ها نیز ابلاغ شده است.


رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور افزود: بالاترین آمار کار آفرینی و آموزش را فدراسیون ورزش‌های همگانی به خود اختصاص داده است.


مجد آرا گفت: شعار سالجاری از سوی ورزش‌های همگانی "مادران عمود خیمه ورزش‌های همگانی هستند"انتخاب شده است.


وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تا کنون در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۲ همایش پیاده روی برگزار شده که از این تعداد ۹ همایش آن در شهرستان گچساران بوده است.

انتهای پیام/د

ورزش های همگانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.