استاندار زنجان گفت: تمامی مسئولان و متولیان باید برای رعایت ایمنی و بهداشت محیط کار در تمامی فضا‌های کاری اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اسداله درویش امیری استاندار زنجان به موضوع ماده ۱۳ قانون کار اشاره کرد و گفت: تمامی مسئولان و متولیان باید برای تحقق این بند قانونی و رعایت ایمنی و بهداشت محیط کار در تمامی فضا‌های کاری اقدام کنند.

وی به تعداد بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی استان مطابق آخرین آمار اعلام شده از سوی مسئولان مربوطه اشاره کرد و افزود: میزان بیمه شدگان اجباری استان از مرز ۱۱۰ هزار نفر عبور کرده که این شرایط، نشان از شرایط مناسب اشتغال و رونق اقتصادی در استان است.

 درویش امیری افزود: تمامی اعضای شورا در اجرای مصوبات مربوطه تلاش کنند و در این راستا، بخش دولتی باید همکاری لازم و مناسبی با دبیرخانه شورا داشته باشد.

 مقام عالی اجرایی استان به وضعیت صادرات صنایع دستی استان و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه صنایع دستی، سال‌های بسیار طولانی است که همراه ملت ایران است و ریشه در تاریخ، فرهنگ و هویت ملت ایران دارد، بنابراین می‌توان گفت که این مقوله، کم هزینه‌ترین و بهترین فرصت برای ایجاد اشتغال در جامعه است.

 استاندار زنجان، با بیان اینکه ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی، نیازمند توسعه صادرات به کشور‌های دیگر است، تاکید کرد: باید این هنر ارزشمند کشور و استان، به سایر کشور‌ها صادر شود تا علاوه بر ایجاد ارزش افزوده اقتصادی، فرهنگ کشور نیز به خوبی در سایر نقاط دنیا معرفی گردد.

انتهای پیام/ر

میزان بیمه شدگان اجباری استان از مرز ۱۱۰ هزار نفرگذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.