18 واحد صنعتی و تولیدی شهرستان نمین، از اعتبارات ملی سرمایه در گردش جهت رونق تولید بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد عبدالعلی پور فرماندار نمین گفت: 18 واحد صنعتی و تولیدی شهرستان نمین، از اعتبار بیش از 97 میلیارد تومان سرمایه در گردش از محل اعتبارات رونق تولید بهره مند شدند.

وی با بیان این که ارایه تسهیلات از سوی دولت، محرکی برای توسعه اقتصاد استان محسوب می شود افزود:واحدهای تولیدی و صنعتی نمین با ثبت نام در سامانه بهین یاب جهت تثبیت اشتغال از اعتبارات ملی سرمایه در گردش بهره مند شدند.

فرماندار نمین در خصوص فعالیت واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی گفت: با توجه به این که بیش از 50 درصد این واحدها در سال های اخیر راکد و نیمه فعال بوده اند، اما در حال حاضر با حمایت دولت و ارایه تسهیلات 80 درصد واحدها فعال هستند.

عبدالعلی پور تصریح کرد: در حوزه صنعت فرش نیز بیش از 50 نفر از قالیبافان از اعتبارات مشاغل خانگی  به مبلغ 250 میلیون تومان به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی بیان کرد: با توجه به سیاست رونق تولید مبنی بر حمایت از واحدهای صنفی تولید کننده نیز، 9طرح جهت اخذ تسهیلات برای بانک های عامل معرفی شده اند.

فرماندار نمین همچنین از افتتاح  برخی از این واحدهای تولیدی و صنعتی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: با افتتاح این واحدها زمینه ایجاد اشتغال برای  بیکاران فراهم خواهد شد .

 

انتهای پیام/ع

افتتاح واحدهای تولیدی و صنعتی همزمان با دهه فجر در شهرستان نمین

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.