همایش علمی پژوهشی حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز

همایش علمی پژوهشی حضرت شاهچراغ علیه السلام با معرفی مقالات برگزیده، ۵ دی ماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام احمد سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس با اشاره به برگزاری همایش علمی پژوهشی حضرت شاهچراغ علیه السلام (ع)، اظهار کرد: مهلت ارسال مقالات تا پایان مهر ماه بود که به دلیل استقبال پژوهشگران سراسر کشور این مدت تا ۱۰ آذر ماه تمدید شد که تا پایان این مهلت بیش از ۱۰۰ مقاله علمی در پنج بخش به دبیرخانه همایش رسید و پس از انجام مرحله داوری تخصصی آثار تعداد ۳۴ مقاله طبق نظر کمیته داوران پذیرفته شدند.

وی افزود: موضوعات همایش شامل حوزه شناخت شخصیت حضرت احمد بن موسی (ع) و حضرت سیدمیرمحمدبن موسی (ع)، حوزه فرهنگی، اجتماعی و مدیریت سومین حرم اهلبیت علیهم السلام، حوزه تاریخ، اسناد و موقوفات حرم مطهر، حوزه معماری و شهرسازی، حوزه حدیث پژوهی است.

رئیس کمیته اجرائی همایش اعلام کرد: مراسم اختتامیه این همایش و تجلیل از پژوهشگران برگزیده، در روز سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ از ساعت ۹ صبح با حضور مسئولین کشوری و استانی، پژوهشگران و محققان حوزوی و دانشگاهی در تالار اجتماعات ولایت آستان مقدس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلامی از علاقمندان خواست جهت ثبت نام و حضور در همایش با شماره تلفن‌های ۳۲۱۳۱۳۵۶-۰۷۱، ۳۲۱۳۱۳۴۱-۰۷۱، ۳۲۱۳۱۳۳۲-۰۷۱ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/ر

برگزاری همایش علمی حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار