قرآن خطی که توسط دانش‌آموزان اردبیل کتابت شده رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مصطفی کافی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین رونمایی از قرآن خطی دانش‌آموزان در دبیرستان شاهد اردبیل با تبریک هفته قرآن، عترت و نماز اظهار داشت: انس با قرآن، عترت و نماز از مهمترین اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی اثر تربیتی ویژه‌ای بر روح و روان دانش‌آموزان دارد، بیان کرد: انس با قرآن، عترت و نماز و آشنایی دانش‌آموزان با آموزه‌های دینی، کشور را در مقابله با تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بیمه می‌کند که باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم.

کافی افزود: اسلام دین کامل و جامعی است که برای تمام شئون زندگی انسان برنامه و دستورالعمل دارد و اگر معاملات، معاشرت، اقتصاد، سیاست، فرهنگ و تمام شئونات زندگی فردی و جمعی خود را زیر پوشش تعالیم آموزه‌های حیات بخش و نورانی قرآن قرار دهیم به سعادت خواهیم رسید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با قدردانی از اقدام خداپسندانه دانش‌آموزان در تحریر قرآن کریم تصریح کرد: شرکت گسترده دانش‌آموزان در فعالیت‌های قرآنی برای مانوس شدن با کلام الهی امری مهم بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کسی که به کلام وحی تمسک جوید، خدا او را نجات خواهد داد و هر کس از قرآن شفا جوید خدا به او شفا خواهد بخشید، گفت: باید ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در سطح دانش‌آموزی مورد توجه قرار گیرد که این حرکت بزرگ دانش‌آموزی در همین راستا و به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در سطح مدارس اجرا شده است.

 

انتهای پیام/ع

ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در سطح دانش‌آموزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.