مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: صدا و سیمای اردبیل آمادگی معرفی ظرفیت های گردشگری استان اردبیل را در رسانه ملی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل در دیدار با مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر افزود: مجموعه پل معلق مشگین‌شهر یکی از جاذبه‌های بکر و زیبای استان اردبیل است که توانسته گام بزرگی در جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد و صدا و سیمای اردبیل آماده معرفی این ظرفیت بکر است.

وی با اشاره به اینکه تلاش سرمایه‌گذاران مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر قابل تقدیر است، افزود: از اینکه با راه‌اندازی این مجموعه شاهد تحول عظیمی در حوزه اقتصاد و گردشگری منطقه هستیم خرسندیم.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل از آمادگی صدا و سیما برای تولید و پخش برنامه‌های مشارکتی با مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر خبر داد و گفت: در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده است تا مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر از طریق صدا و سیمای مرکز اردبیل به همگان معرفی شود.

ملااحمدی تصریح کرد: شهرستان مشگین‌شهر جاذبه‌های گردشگری بکری دارد که یکی از این جاذبه‌ها پل معلق مشگین‌شهر بوده که توانسته است گام بزرگی در جذب گردشگران و توسعه اقتصادی منطقه بردارد.

وی اظهار کرد: امروزه اطلاع‌رسانی و تبلیغ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید مجموعه‌های گردشگری برای معرفی مجموعه گردشگری خود از ظرفیت صدا و سیما استفاده کرده و همکاری لازم را در این زمینه با صدا و سیما داشته باشند.

وی افزود: تمهیدات لازم بین مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر و صدا و سیمای مرکز اردبیل انجام می‌شود تا این پروژه گردشگری از طریق خبر، تولید برنامه‌های مشارکتی علاوه بر صدا و سیمای مرکز اردبیل از شبکه‌های سراسری نیز پخش شود.

انتهای پیام/ح

آمادگی صدا و سیما برای تولید و پخش برنامه‌های مشارکتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۶
خیلی عالی بود تشکر