مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در اختصاص یک درصد بودجه به صدا و سیمای مرکز اردبیل اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل افزود: نیاز است دستگاه‌های اجرایی در اختصاص یک درصد بودجه به صدا و سیمای مرکز اردبیل اقدام کنند که در گذشته این امر محقق نشده و باید در این زمینه تلاش همه جانبه‌ای مبنای کار قرار گیرد.

وی با اشاره به این که در برخی استان‌های کشور اختصاص یک درصد بودجه به سازمان صدا و سیما انجام می شود افزود: براساس برنامه‌ریزی های انجام یافته در استان اردبیل دستگاه‌های اجرایی می‌توانند یک درصد بودجه را در اختیار صدا و سیمای مرکز اردبیل قرار دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: انتظار می‌رود با حمایت های همه جانبه استاندار اردبیل و دستگاه‌های اجرایی یک درصد بودجه به صدا و سیمای مرکز اردبیل اختصاص یابد که این امر می‌تواند تحول عظیمی در اطلاع‌رسانی عملکرد دستگاه‌های اجرایی دیگر برنامه‌های صدا و سیما داشته باشد.

ملااحمدی حضور استاندار اردبیل و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در مرکز صدا و سیمای اردبیل را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: در این جلسه دستاوردهای خوبی به دست آمده که از اهتمام ویژه استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل خبر می دهد.

وی گفت: توسعه استان اردبیل منوط به جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی دانست و گفت: این استان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد آماده فراهم کردن زیرساخت های لازم در حوزه اطلاع‌رسانی برای جذب سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام/ح

توسعه اردبیل منوط به جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار