رئیس فدراسیون فوتبال درباره 2 شغله بودن کفاشیان گفت:هنوز او را 2 شغله نمی دانیم.

تاج:هنوز کفاشیان را 2 شغله نمی دانیم/رای گیری را حساس نکنیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانمهدی تاج درباره اینکه مطرح شده در صورت انتخاب اسلامیان آیا فدراسیون اصفهانی می‌شود یا خیر گفت: در ابتدا باید بگویم اسلامیان عضو هیئت رئیسه بوده و برای ادامه فعالیت او رای گیری می کنیم. اسلامیان در زمان حضور من و کفاشیان در سمت ریاست فدراسیون فعالیت داشتند.

او ادامه داد: به این ترتیب اگر اعضای مجمع به اسلامیان رأی بدهند در نهایت او به کارش ادامه می‌دهد و اگر هم اعضا به عزیزی خادم رأی دهند، او هم از همکاران ما بوده و خوب است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره 2 شغله بودن کفاشیان گفت:هنوز کفاشیان را 2 شغله نمی دانیم.

تاج بیان کرد: در هر صورت باید یک عضو انتخاب کنیم و برای ما مهم این است که بتوانیم روند خوب و یک دست بودن فدراسیون را ادامه دهیم. بحث تراز ، بودجه و موضوع حامی مالی را هم در میان داریم که باید رسیدگی کنیم و در مورد آنها تصمیم بگیریم.بنابراین 2 نفر برای هیئت رئیسه کاندید شده‌اند که یک نفر می‌تواند انتخاب شود و بقیه در دیگر کارها مورد استفاده قرار می گیرند.

او در مورد اینکه در انتخابات فدراسیون فوتبال، عزیزی خادم به نفع او کنار رفته است گفت:حدود  یک هفته با یکدیگر بحث کردیم.بنابراین هرکدام از این 2 نفر انتخاب شوند خوب هستند و باید بگویم رای از قبل مشخص نیست و تنها  یک رأی‌گیری ساده است و حساسش نکنید.

انتهای پیام/

اظهارات تاج درباره انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار