سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق ندارم از بازیکنان عصبانی باشم چرا که آن‌ها خوب کار کردند.

برانکو: حق ندارم از بازیکنان عصبانی باشم/ خورشیدی در سطح داوران بین المللی قضاوت کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز «چهارشنبه» درباره حذف از جام حذفی اظهار کرد: خیلی ناراحت و غمگین هستم که نتوانستیم  به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم. همچنین نمی‌توانم از بازیکنان عصبانی باشم چرا که آن‌ها خوب کار کردند و این حق را به خودم نمی‌دهم.

مطمئن‌ترین بازیکنان ما پنالتی خود را گل نزدند 

او درباره اینکه شکست تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما چند روز قبل توانست تیم صنعت نفت آبادان را با ۲ گل شکست بدهد، اما روز گذشته عملکرد ضعیفی برابر این تیم داشتیم و در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم. مطمئن‌ترین بازیکنان ما در ضربات پنالتی نتوانستند گلزنی کنند.

برانکو بیان کرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خوب کار کرد و بازیکنان این تیم انگیزه بالایی داشتند و در نهایت از تنها موقعیت گلزنی خود استفاده کردند و گل زدند. این پیروزی را  به تیم صنعت نفت آبادان  تبریک می‌گویم.

باز هم به منشا و علیپور پنالتی می‌دهم 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه باز هم به منشا و علیپور اجازه زدن پنالتی را می‌دهد، بیان کرد: طبیعی است که اجازه این کار را می‌دهم چرا که مسی و رونالدو هم پنالتی خراب می‌کنند و مشکلی در این باره وجود ندارد. تمرکز در زدن پنالتی اهمیت دارد.

آلودگی هوا و مسائل حاشیه‌ای توجیه خوبی برای شکست نیست 

او درباره اینکه آلودگی هوا و مصاحبه‌های حاشیه‌ای هدایتی و برانکو در شکست تیم پرسپولیس تاثیر داشت، تصریح کرد: این مسائل نمی‌تواند بهانه و توجیه خوبی برای شکست باشد. ما به دنبال توجیه و بهانه نیستیم و باید با وجود همه مشکلات تمرکز خود را حفظ می‌کردیم.

برانکو درباره اینکه هواداران در فضای مجازی با وجود حذف از جام حذفی از تیم خود حمایت می‌کنند، اظهار کرد: من از هواداران تشکر می‌کنم. آن‌ها به عنوان یار دوازدهم همراه تیم هستند و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

قضاوت داور بازی در سطح داوران بین المللی بود 

سرمربی پرسپولیس درباره ارزیابی اش از قضاوت  خورشیدی داور بازی گفت: ما شاهد معجزه داور بازی بودیم. همچنین قضاوت داور بازی در سطح داوران بین المللی بود.

او در پایان درباره اعتراض بازیکنان به نحوه قضاوت داور بازی خاطر نشان کرد: هر کس نظر خودش را دارد و داور هم مثل بازیکنان فکر نمی‌کند که قضاوتش خوب نباشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار