مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان از ارسال بیش از ۲۹۰ تریلر و کامیون کمک های اهدایی مردم اصفهان به مردم زلزله زده غرب کشور برای امدادرسانی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی ضمن قدردانی از تلاش مردم فهیم و دستگاه های اجرایی استان در امدادرسانی به زلزله مناطق غرب کشور اظهار کرد: از شروع جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور، پس از جمع آوری ،کنترل و تفکیک کمک های مردمی، بیش از ۲۹۰ دستگاه تریلر و کامیون و ۲ فروند هواپیمای کمک های غیر نقدی مردمی به استان کرمانشاه ارسال شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون نیز کمک های مردمی به زلزله زدگان ادامه دارد و از آنجا که بخشی از این اقلام اهدایی تفکیک نشده است این اقلام به صورت روزانه توسط اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان تفکیک و کنترل، بسته بندی و آماده ارسال به منطقه می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه علی رغم تاکیدات بسیار مبنی بر اینکه اجناس اهدایی مردم به منظورحفظ کرامت انسانی مردم زلزله زده ضرورتا مستعمل نباشد، افزود: متاسفانه بخشی از این کمک ها مستعمل بوده و نیاز به فرصت بیشتری جهت تفکیک، کنترل و بسته بندی دارد که این مهم در حال انجام است.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور موفق تیم‌های سحر (سامانه حمایت‌های روانی و اجتماعی) این جمعیت در منطقه زلزله زده به منظور پیشگیری از پیشرفت و تشدید عوارض روانی ناشی از زلزله، تقویت مهارت‌های اجتماعی بازماندگان و افزایش توان انطباق و آماده سازی جامعه محلی، مقرر شده است با هماهنگی و همکاری انجمن پیشگیری از آسیب های اجتماعی و این جمعیت، تیم مذکور در روزهای آینده به این مناطق اعزام شود.

 

انتهای پیام/م

 

ارسال کمک های مردمی اصفهان به زلزله زدگان غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.