نماینده مردم اسدآباد گفت: دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌های مختلفی در کشور هستند که از قاچاقچیان کالا و ارز حمایت می‌کنند.

برخی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها از قاچاقچیان کالا و ارز حمایت می‌کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: آلودگی هوا،  نگرانی عمیقی را بین مردم جامعه ایجاد کرده است و رئیس جمهور و همه دستگاه‌های مسئول باید توجه جدی نسبت به آن داشته باشند.

 وی ادامه داد: همه نمایندگان، دولت و قوای سه‌گانه بر روی موضوع اشتغال تأکید دارند، اما غافل از اینکه به هر میزان تسهیلات به جامعه تزریق شود نمی‌تواند شغل ایجاد کند مگر اینکه همه راه‌هایی که به اختلال در ایجاد اشتغال منجر می‌شود را مسدود کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نداریم و انتصابات به قدری به تأخیر افتاده که این روند دچار اختلال شده است، تصریح کرد: هم مجلس و هم دولت می‌دانند که عده‌ای فرصت‌طلب در تلاش هستند برای اینکه مسائل مادی خود را حل کنند، آسیب جدی به تولید زنند.

رنجبرزاده با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌های مختلفی در کشور است که از قاچاقچیان کالا و ارز حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم که دولت روی این موضوع بسیار حساس باشد و مجلس هم باید ورود خود را داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار