کارشناس مسئول امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از ساماندهی بیش از 300 کانال تلگرامی در ایلام خبر داد.

فعالیت بیش از 300 کانال تلگرامی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛ یونس قیطانی افزود : اعلام این آمار از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس ثبت نام مدیران کانال های مذکور در سامانه ساماندهی به آدرس ( www.samandehi.ir ) بوده است.


وی حوزه فعالیت این کانال ها را در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، طنز و سرگرمی، اجتماعی، مذهبی و ... عنوان کرد.


کارشناس مسئول امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با ذکر اینکه فعالیت قانونی کانال های تلگرامی تا زمان تدوین قانون مربوط به فعالیت رسانه ای، منوط به ثبت نام در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: تمامی این کانال ها در این سامانه ثبت نام کرده اند.


قیطانی میانگین تعداد اعضا این کانال ها را سه هزار و 500 نفر اعلام کرد و گفت : برخی از این کانال ها تا 40 هزار عضو دارند.


وی در خصوص نظارت بر این کانال ها گفت: در صورت شکایت از این کانال ها مستقیم به مراجع قضایی ارجاع و از طریق ضوابط قانونی پیگیری انجام خواهد شد.


به گفته قیطانی، هم اینک در مجموع 16 دفتر نمایندگی خبرگزاری، 27 پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی ، 62 نشریه محلی و نمایندگی 80 روزنامه سراسری در استان فعال است.

 

انتهای پیام/ه

 

ساماندهی کانال های تلگرامی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.