سرپرست هیئت تنیس استان کرمان از برگزاری هفتمین مرحله ی مسابقات مناطق پنجگانه کشوری بانوان طی ۱۲ تا ۱۷ دی ماه به میزبانی این هیئت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی هیئت تنیس استان کرمان، وحید کریم زاده، سرپرست هیئت تنیس استان کرمان، کسب و ارتقای رنکینگ کشوری و افزایش آمادگی برای شرکت در مسابقات جام حذفی کشور را از مهمترین اهداف برگزاری این رقابت ها عنوان کرد و گفت: مسابقات تنیس آزاد بانوان به صورت انفرادی برگزار می شود که متولدان 11 دی ماه 81 به بالا نمی توانند در این رقابت ها شرکت کنند.

وی آخرین مهلت ثبت نام در این رقابت ها را ساعت 16روز دوشنبه 11 دی ماه عنوان کرد.

کریم زاده به ثبت نام آنلاین این رقابت ها نیز اشاره و تأکید کرد: تنیسورهایی که قبلاً به منظور حضور در رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند و بانوانی که قصد شرکت در مسابقات را دارند، باید توجه داشته باشند ثبت نام آنلاین در این دوره از مسابقات فقط به صورت آنلاین امکان پذیر است که بدین منظور افراد باید ضمن مراجعه به سایت Slti.ir، بخش سامانه خدمات آنلاین با داشتن IRIPIN و مراجعه به صفحه شخصی خود اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: برای دریافت IRIPIN می توان از طریق سایت فدراسیون اقدام کرد.

سرپرست هیئت تنیس استان کرمان، با اعلام اینکه آخرین مهلت ثبت نام آنلاین روز یکشنبه 10 دی ماه 96 است، تصریح کرد: اولویت ثبت نام و حضور در جدول با افرادیست که به صورت آنلاین ثبت نام کرده اند.

کریم زاده یادآور شد: در صورتی که بازیکنی ثبت نام آنلاین کند و در مسابقه حضور نیابد با جریمه ی کسر امتیاز روبه رو می شود.

وی زمان قرعه کشی مسابقات را ساعت 18 روز دوشنبه 11 دی ماه در محل باشگاه اقبال کرمان عنوان کرد و گفت: قرعه کشی بر اساس رنگینک اعلامی در سایت فدراسیون تنیس صورت می گیرد.

کریم زاده با بیان اینکه مسابقات از روز سه شنبه 12 دی ماه در محل باشگاه اقبال کرمان آغاز می شوند، افزود: رقابت ها تا پایان روز 17 دی ماه ادامه دارند.

مرحله هفتم مسابقات تنیس مناطق پنجگانه کشوری بانوان ۱۲ تا ۱۷ دی ماه به میزبانی هیئت تنیس استان کرمان در باشگاه تنیس اقبال برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری مرحله هفتم مسابقات تنیس مناطق پنجگانه کشوری بانوان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار