قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی کشور از ارتقاء سراهای دانشجویی دانشگاه جیرفت و صنعتی شدن سلف دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

صنعتی شدن سلف دانشجویان و ارتقاء سراهای دانشجویی دانشگاه جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس قنبری، قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی کشور در بازدید از روند ارتقاء خوابگاه های دانشجویی دانشگاه جیرفت که با حضور رئیس دانشگاه و معاونین انجام شد،گفت: همانگونه که در سفر رئیس صندوق رفاه دانشجویی کشور به این دانشگاه کمک مناسبی به ارتقای سرا های دانشجویی شد ،در ادامه نیز این کمک ها بیشتر می شود تا دانشگاه بتواند همه سرا های دانشجویی را ارتقا دهد.

وی افزود: اکنون 250 هزار دانشجوی کشور در 800 سرای دانشجویی دولتی، غیر انتفاعی و استيجاری ساکن هستند.

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی کشور با اشاره به استفاده بهینه از تجهیزات و مواد خوراکی گفت: سلف دانشجویان دانشگاه جیرفت صنعتی می شود .

قنبری تصریح کرد: برای کیفی سازی زیرساخت های سراهای دانشجویی فضاهای کالبدی و امکانات عمومی این خوابگاه ها، طرح رتبه بندی را در سطح کشور اجرایی کرده ایم.

عباس قنبری گفت: در این طرح سراهای دانشجویی با توجه به امکانات و زیرساخت ها در پنج سطح رتبه بندی شده اند که در استان کرمان سرای دانشجویی سطح پنج نداریم.

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی کشور از پرداخت 21 نوع وام دانشجویی به دانشجویان خبر داد و اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه ها می توانند برای دریافت تسهیلات و وام دانشجویی به معاونت های دانشجویی و صندوق های رفاه دانشجویی دانشگاه های خود مراجعه کنند.


انتهای پیام/س

 

ارتقاء سراهای دانشجویی دانشگاه جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار