مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های جیرفت و علوم پزشکی گفت: اولین خلوت علمی(دورهمی با کتاب) به همت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه با حضور دانشجویان این دو دانشگاه در جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام اصغر شاهرخی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های جیرفت و علوم پزشکی جیرفت گفت: دین اسلام به عنوان کاملترین دین الهی در مسیر علم و علم آموزی است که در آیات قران کریم به آن فراوان تاکید شده است.

وی با بیان این مطلب که نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی نیاز به برنامه ریزی مدون دارد افزود: یکی از مهمترین اهداف این برنامه هدف گزاری جهت سیر مطالعاتی کتاب های موثر در حوزه دین و سبک زندگی است که در همین راستا کتاب های فراوانی به شرکت کنندگان معرفی شد.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: این خلوت علمی که با مشارکت معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و همچنین معاون دانشجویی و مدیر فرهنگی دانشگاه جیرفت به مدت ۲ روز برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های جیرفت و علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد : اولین خلوت علمی دانشجویی با برنامه های شاد و مسابقه کتاب خوانی نیز همراه بود و برنامه هایی مانند پخش فیلم های تاثیر گزار، اهداء کتاب، پرسش و پاسخ دانشجویی و تشکیل حلقه های معرفتی اجرا شد.
انتهای پیام/ی

دورهمی کتاب در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار