مديرعامل شرکت آبفا خوزستان خبر داد؛

راه اندازی آزمايشگاه‌ های کنترل کیفیت آب در سراسر خوزستان

مديرعامل شرکت آبفا خوزستان از راه اندازی آزمايشگاه‌های کنترل کیفیت آب در سراسر استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق حقيقی پور، مدير عامل شرکت آبفا خوزستان در مراسم افتتاح آزمايشگاه‌ کنترل کیفیت آب در شهرستان امیدیه گفت: این آزمايشگاه با اعتبار بيش از يك ميليارد تومان برای ارتقاء خدمات مطلوب به اين شهرستان افتتاح شده است.

وی بیان داشت: در آزمايشگاه کنترل کیفیت آب، جدیدترین دستگاه‌های كدورت سنج، هدايت سنج، آب مقطرگيری، ميكروسكوپ مدرن، كلونی كانتر، انكوباتور، آون، هود آزمايشگاهی و اتوكلا و غيره موجود است و بروزترين روش‌های آزمايش‌های باكتريولوژيكی در این آزمایشگاه انجام می‌شود.

حقيقي پور با اشاره به مهم ترين اولويت شركت آبفا خوزستان افزود: خط قرمز آبفا خوزستان كيفيت آب و يكی از مهم ترين اولويت ما تامين بهداشت آب آشامیدنی برای شهروندان است.

مديرعامل شرکت آبفا خوزستان، محور اصلی فعالیت‌های این شركت را دستیابی به افزایش كيفيت مطلوب آب و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان کرد.

وی اذعان داشت: كيفيت آب برای ما حياتی است و راه‌اندازی چنین آزمايشگاه‌هایی در تمام استان خوزستان در دستور كار است.

صادق حقيقی پور اظهار کرد: در حال حاضر ١٧ آزمايشگاه كنترل كيفی فيزيكی و شيمیايی، ميكروبيولوژی و بيولوژی در استان خوزستان فعال و تحت نظارت شركت آبفا خوزستان بر بهداشت و كيفيت آب شبکه توزیع آب شهری این شرکت، نظارت دارند.

آزمايشگاه امور كيفی آب شهرستان اميديه با اعتبار بيش از يك ميليارد تومان با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در شهرستان امیدیه افتتاح شد.

انتهای پیام/گ

آزمایشگاه کنترل کیفیت آب در سراسر خوزستان راه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.