مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به انجام ۳۱۷ هزار فقره سفر حمل‌ونقل کالا در لرستان گفت: از این طریق ۴ میلیون تُن کالا حمل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان  با اشاره به اینکه ۳۵۰ نفر از نیرو‌های راهداری لرستان در طرح زمستانی این نهاد مشارکت دارند، اظهار داشت: ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۲۹ راهدارخانه آماده خدمت رسانی به مردم در فصل زمستان هستند.

وی با بیان اینکه طول کل راه‌ها و جاده‌های لرستان ۸ هزار و ۱۰۴ کیلومتر است که ۱۰۴ کیلومتر از آن آزادراه است، تصریح کرد: ۶ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در لرستان وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با تاکید بر اینکه ۱۷۵ کیلومتر از راه‌های لرستان روکش آسفالت شده است، افزود: ۳۰ کیلومتر از راه‌ها درز گیری شده و ۱۳ هزار و ۷۶۳ تابلو علائم رانندگی را در سطح جاده‌ها نصب کرده ایم.

شرفی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۳۵۰ کیلومتر از جاده‌های استان را خط کشی کرده و در سطح ۲۳ کیلومتر از راه‌ها تجهیزات روشنایی احداث کرده ایم، ادامه داد: در هشت ماهه نخست امسال ۴ میلیون و ۹۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل لرستان جابه جا شده است که این میزان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۳۱۷ هزار فقره سفر حمل بار در لرستان داشته ایم، تصریح کرد: این میزان نسبت به سال گذشته رشد ۱۶ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت مسافربری حمل و نقل بین شهری گفت: ۴۶ مورد از این شرکت‌ها موسسه اتوبوس رانی هستند، ۳۱ مورد موسسه مینی بوس رانی و ۱۰ مورد نیز شرکت سواری کرایه هستند.

شرفی با بیان اینکه ۲ میلیون و ۲۱۶ هزار مسافر در لرستان طی ۸ امسال توسط ناوگان حمل و نقل لرستان جابه جا شده اند، افزود: این تعداد مسافر در ۲۴۰ هزار فقره سفر جابه جا شده اند.

انتهای پیام/م

۴ میلیون تُن کالا جابه‌جا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.