نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: مبنای انقلاب اسلامی مردم است و امام خمینی(ره) به پشتوانه مردم به انقلاب رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای که با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در سالن شهید فهمیده شهر حسن آباد برگزار شد، گفت: مبنای انقلاب اسلامی مردم است و امام خمینی(ره) به پشتوانه مردم به انقلاب رسید لذا اگر مسوولی در جمع مردم حاضر می‌شود وظیفه اوست چرا که مردم ولی‌نعمتان این نظام هستند.

کریمی ادامه داد: عزت، سربلندی و اقتدار نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان و مردم متواضع ایران اسلامی است، لذا این مهم می‌طلبد مسوولان در جمع مردم حضور یابند و از آنها فاصله نگیرند.

وی در ادامه به پتانسیل‌های منطقه کرانی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، معادن و صنایع اشاره کرد و افزود: در این بخش با توجه به وجود پتانسیل‌های مختلف از هیچ یک از این فرصت‌ها و پتانسیل‌ها برای پیشرفت و آبادانی منطقه استفاده نشده است.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی، یکی از قابلیت‌های منطقه کرانی را مردم این منطقه عنوان کرد و گفت: مردم این منطقه در تمام عرصه‌های نظام حضوری پررنگ داشته و لذا این مردم نباید در محرومیت زندگی کنند.

وی اظهار کرد: مردم منطقه کرانی علیرغم مشکلات فراوان اصالت و فرهنگ خود را حفظ کرده و پایبند آرمان‌های امام و شهدا هستند.

کریمی افزود: رویکرد موجود در معادن عادلانه نیست و مردم به آن اعتراض دارند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: معادن فرصت خوبی برای اشتغالزایی مردم منطقه است و نباید این فرصت‌ها را با اقداماتی غلط به تهدید تبدیل کرد.

کریمی در ادامه گفت: بکارگیری مدیران غیربومی در معادن اقدامی غلط است چرا که باید پتانسیل‌های موجود به ویژه معادن برای رفع مشکلات منطقه بکار گرفته شود.

انتهای پیام/ د م

معادن فرصت خوبی برای اشتغالزایی مردم منطقه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.