خادم: کشتی ایران در اتحادیه جهانی از دیپلماسی خوبی برخوردار است

رئیس فدراسیون کشتی گفت:مهم‌ترین بحث امروز در کشتی خروج پرونده ایران از کمیته اخلاق اتحادیه جهانی کشتی است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رسول خادم پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این پرسش که در فوتبال به دلیل وجود دیپلماسی مسئله تیم پرسپولیس حل شده و آیا در کشتی همچنین دیپلماسی وجود دارد یا خیر؟اظهار کرد: کشتی ایران در اتحادیه جهانی از توان دیپلماسی و تعامل خوبی برخوردار است، اما وقتی که بحث در کمیته‌ بین‌المللی المپیک دنبال می شود و یک سری از جریانات سیاسی این موضوع را دنبال می‌کنند دیگر شرایط عادی خودش را ندارد. با وزیر ورزش و جوانان در این مورد صحبت شده است و آنها هم به شدت در حال‌ تلاش هستند تا از همه راهکارها برای بیرون آوردن کشتی از این چالش استفاده کنند. ما جلساتی را به زودی با اتحادیه جهانی کشتی و مسئولان مربوطه خواهیم داشت و اجازه بدهید تا آن موقع صحبتی را انجام ندهم.

شورای فنی در مورد سرمربیگری من تصمیم گیری کند

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که قرار است هدایت تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد را هم همزمان بر عهده بگیرد یا خیر؟گفت: هیچ قراری نیست. باید شورای فنی تشکیل جلسه بدهد و خیلی از موضوعات را از جمله مسائل فنی دنبال کنند.

خادم در مورد اظهارات جدیدی مبنی بر این که برخی از روسای هیئت ها 2 شغله هستند و به همین دلیل مجمع را ترک کرد، گفت‌: جدیدی از افتخارآفرینان کشتی کشورمان در گذشته بوده است، اما در مورد مسئله‌ای که او عنوان کرد فکر می‌کنم داورزنی توضیحات لازم را ارائه دهد. ما 13،14 هزار رئیس هیئت داریم که به صورت افتخاری در حال کار کردن هستند که شغل محسوب نمی‌شود. امیدوارم که این ابهام بر طرف شود.

توانایی من محدودتر از آن است که به کارم نمره بدهم

رئیس فدراسیون در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به کارنامه کاری خود در چهار سال گذشته می‌دهد؟پاسخ داد: توانایی من محدودتر از آن است که بخواهم به کار خودم نمره بدهم، ولی اعضای خانواده کشتی انصافا در این چهار سال خیلی تلاش کردند و وقت هم  گذاشته اند اما به طور حتم نواقصی وجود داشته است، اما تلاش می‌کنم که کشتی رو به جلو حرکت کند.

خادم در پایان در مورد مهم‌ترین برنامه های فدراسیون برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ گفت‌: برنامه‌های ما ادامه‌ دارد. زیرا در سال آینده هم مسابقات جهانی و هم بازی های آسیایی را در پیش داریم.برنامه اتحادیه جهانی عوض شده است به طوری که بازی‌های آسیایی جلوتر از مسابقات جهانی قرار گرفته است. شورای فنی هم با توجه به اینکه سال 2017 روبه پایان است به زودی در دی ماه تشکیل جلسه می‌دهد و برنامه‌های مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار