وکیل حقوقی باشگاه تراکتورسازی لغو پروانه حرفه ای این باشگاه و حذف از آسیا را تکذیب کرد.

 آرش نجفی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره احتمال لغو پروانه حرفه ای باشگاه تراکتورسازی به علت شکایت خالد شفیعی اظهار کرد: بازیکنان اطلاعات کافی در زمینه بحث های حقوقی ندارند. خالد شفیعی و یک بازیکن دیگر به ای اف سی نامه زدند اما هیچ کدام حکم قطعی از فدراسیون فوتبال ندارند.

او ادامه داد: شفیعی باید بداند که صرف طلبکار بودن از باشگاه تراکتورسازی کافی نیست و باید رای قطعی از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داشته باشد تا بتواند اقدامات لازم برای دریافت مطالباتش انجام بدهد.

نجفی بیان کرد: تا زمانی که رای پرونده خالد شفیعی در فدراسیون فوتبال قطعی نشود، ای اف سی نمی تواند در مورد این پرونده حکم نهایی صادر کند. شفیعی نامه ای به ای اف سی ارسال کرده اما تا زمانی که فدراسیون فوتبال رای نهایی را صادر نکند، نهاد اجرایی آسیا نظری درباره این پرونده نمی دهد.

وکیل تراکتورسازی درباره احتمال حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا گفت: مشکلی در این باره وجود ندارد و تیم ما از آسیا حذف نمی شود. ای اف سی زمانی پرونده ای را بررسی می کند که حق و حقوق بازیکن شاکی در داخل کشور به اثبات نرسیده باشد.

او تصریح کرد: من وضعیت مطالبات شفیعی را به فدراسیون فوتبال اعلام کردم تا مسئولان در جریان این موضوع باشند. باشگاه تراکتورسازی برخی از بدهی ها را تسویه کرده است و بعضی دیگر در کمیته تعیین وضعیت در حال رسیدگی است.

وکیل تراکتورسازی در پایان درباره تخلف برخی از باشگاه ها در کسب پروانه حرفه ای خاطر نشان کرد: تیم ما تخلفی در این زمینه مرتکب نشده است و مشکلی در این باره وجود ندارد.

انتهای پیام/ 

اظهارات وکیل حقوقی تراکتورسازی درباره شکایت خالد شفیعی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار