نماینده صومعه‌سرا گفت: متأسفانه برخی از مطبوعات بدون بررسی و تحقیق این روزها برای دشمن خوراک تهیه می‌کنند.

رسانه‌ها نباید بدون تحقیق برای دشمن خوراک تهیه کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی اظهار کرد: کسانی که علیه خانه ملت نطق می‌کنند، گویا عواقب این مسئله را نمی‌بینند، باید بدانند که با این کار آب در آسیاب دشمنان می‌ریزند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان کشور هرازچندگاهی از طریق افراد نادان به دنبال ایجاد حادثه‌ای برای کشورمان هستند، گفت: همه نمایندگان مجلس بجز چند نفر که با مردم ارتباط ندارند و براساس لیست بالا آمده‌اند، به دنبال انجام امور مردم به ویژه در حوزه‌های انتخابیه خود هستند.

نماینده مردم صومعه‌سرا با بیان اینکه متأسفانه برخی از مطبوعات بدون بررسی و تحقیق این روزها برای دشمن خوراک تهیه می‌کنند، اظهار کرد: سوال بنده این است که چرا هیئت رئیسه با روزنامه همشهری برخورد نمی‌کند، چرا که این روزنامه این روزها در حال حساب کردن درآمد و حقوق نمایندگان مجلس است و به اخبار خلاف واقع مبنی بر افزایش 70 درصدی حقوق نمایندگان دامن می‌زند.

دلخوش با تأکید بر اینکه اینجا خانه ملت است که اگر آسیب ببیند دیگر شأنی برای مجلس باقی نمی‌ماند، گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی باید از حقوق نمایندگان دفاع کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار