رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان ازفعالیت 48 پایگاه ثابت و جاده ای در طرح زمستانی امسال خبر داد.

فعالیت 48 پایگاه در طرح زمستانی فوریت های پزشی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب معصومی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان با اشاره به اینکه 8 پایگاه اورژانس همدان داخل کانکس  فعالیت می کنند افزود: 2کانکس اورژانس در شهرستان همدان قرار دارند که هر یک 65 متر مساحت دارند و مابقی آنها که در دیگر شهرستانها مستقر هستند بین 20 تا 24 متر مساحت دارند.

وی اظهار داشت:  12 مرکز اورژانس در مکان استیجاری و در کنار دیگر واحدهای زیر مجموعه علوم پزشکی از جمله در یکی از اتاق های درمانگاه، خانه بهداشت یا بیمارستان ها خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: برای احداث ساختمان مجزا برای تیم های فوریت های پزشکی مستقر در مکان های استیجاری و کانکس ها 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان گفت: این مرکز مکلف به ارائه خدمات پیش بیمارستانی و ترافیکی و غیر ترافیکی به شهروندان است.

معصومی خاطر نشان کرد: تیم های فوریت های پزشکی در طرح زمستانی امسال در 48 پایگاه ثابت شهری و جاده ای مستقر هستند.

وی بیان کرد: تیم های مستقر در این پایگاه ها به مصدومان حوادث ترافیکی و کسانی که دچار سکته مغزی، افت و افزایش فشار خون و دیگر بیماری هایی که در وظایف فوریت های پزشکی است، خدمات پیش بیمارستانی ارائه می دهند.

وی گفت: در طرح زمستانی امسال همدان 350 نیروی فوریت های پزشکی با یکصد دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد مشارکت دارند.

 

انتهای پیام/ج

فعالیت پایگاه های فوریت های پزشکی در طرح  زمستانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.