مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت:با بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر بهاباد به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان، گازرسانی به شهرهای استان یزد به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ منوچهرفلاح مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت:با بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر بهاباد به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان، گازرسانی به شهرهای استان یزد به اتمام خواهد رسید.

 فلاح با تأیید این خبر افزود: با آغاز فعالیت گازرسانی در استان یزد از سال 1375 تاکنون، 20 شهر از 21 شهر استان طی روندی 20 ساله گاز دار شده و سرانجام با تلاش و همت مجموعه گاز یزد و حمایت های مسئولین کشوری و استانی، شهر بهاباد نیز فردا به شبکه گاز طبیعی متصل خواهد شد که بر این اساس 100 درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهد گرفت.

وی در تشریح  این پروژه گفت: این پروژه با اجرای 62 کیلومتر شبکه فولادی و پلی اتیلن، نصب یک ایستگاه تقلیل فشار ،CGS، به ظرفیت 30 هزار متر مکعب بر ساعت، نصب 2 ایستگاه تقلیل فشار ،TBS، به ظرفیت 10 هزار و 5 هزار متر مکعب بر ساعت و همچنین نصب 2000 عدد انشعاب صورت پذیرفته است.

فلاح افزود: با احداث 8 هزار و 500 کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فولادی در استان یزد، بیش از 420 هزار مشترک جذب و 230 هزار انشعاب گاز نصب گردیده است که موجب بهره مندی 97 درصد جمعیت استان از این نعمت خدادادی شده است.

عملیات اجرایی گازرسانی به شهر بهاباد به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان یزد با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در شهریورماه سال ۹۵ آغاز شد.

مشعل گاز بهاباد صبح روز فردا سه شنبه 28 آذر به صورت رسمی باحضور مسئولین در محل مسجد جامع روشن خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

بهره مندی مردم شهرستان بهاباد از نعمت گاز طبیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.