رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزدگفت:اعتباردر نظر گرفته شده برای شهرستان اشکذر بر اساس ردیف بودجه بیش از دو میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حمید نصیری زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزدگفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای شهرستان اشکذر بر اساس ردیف بودجه بالغ بر دو میلیارد تومان است.

 نصیری زاده اشاره کرد: بودجه این شهرستان در سال96 نسبت به سال قبل 60درصد افزایش داشته است.

فرماندار اشکذر در این نشست رویکرد امسال شهرستان در توزیع اعتبارات، توجه به ایجاد اشتغال پایدار، تقویت زیرساخت ها، اتمام پروژه های نیمه تمام، کمک به خشکسالی، حمایت از بخش کشاورزی به ویژه کشاورزی دانش بنیان،صنایع تبدیلی،بحث های زیست محیطی و عمران شهری و روستایی دانست.

محمدعلی شاه حسینی در خصوص تخصیص اعتبارات پروژه های سال گذشته شهرستان اشکذر افزود: طبق گزارشاتی که مدیران ادارات شهرستان ارائه کردند حدود 50درصد از این تخصیص محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: در عمران روستایی و بنیاد مسکن اجرای طرح های هادی، در بخش بسیج کمک به حوزه های علمیه و در برخی از پروژه های دیگر مانند انتقال آب به بخش خضرآباد، گازرسانی و شهرک های صنعتی اعتبارات ملی برای آن در نظر گرفته شده است.

فرماندار اشکذر گفت: با توجه به اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام و توجه به بخش اشتغال در اولویت قرار داشته است به همین دلیل حمایت از صنعت به ویژه صنعت اسب، کمک های فنی و اجرایی به برخی صنایع به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

محمدعلی شاه حسینی به اختصاص اعتبارات 3درصد نفت برای مناطق محروم و به ویژه روستاهای بخش خضرآباد اشاره و گفت: کل اعتبار تخصیص داده شده در این مورد دو میلیارد تومان بوده است که اقدامات خوبی به ویژه در بخش راه های این منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ی

افزایش اعتبارات شهرستان اشکذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.