مربی سابق تیم پرسپولیس گفت: اخیرا شایعاتی مبنی بر جدایی چند بازیکن پرسپولیس مطرح شده است، اما مسئولان باشگاه باید نفرات فعلی را حفظ کنند.

حسین عبدی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص احتمال قهرمانی دوباره پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: اگر پرسپولیس می خواهد از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کند باید تا انتهای فصل همین روند را حفظ کند، قهرمانی دوباره سرخپوشان پایتخت به میزان تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم بستگی دارد. اخیرا شایعاتی مبنی بر جدایی چند بازیکن پرسپولیس در روزهای آینده مطرح شده است اما مسئولان باشگاه باید نفرات فعلی را حفظ کنند.

وی با اشاره به همگروهی تیم ملی فوتبال ایران با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش گفت: واقعیت این است که تیم ملی در جام جهانی با قرعه سختی مواجه شده و باید به مصاف تیم های قدرتمند جهان برود اما به نظر من این سختی لذت بخش است زیرا فرصت خوبی است تا برابر تیم های برتر دنیا قرار بگیریم و توانایی های فوتبال ایران را به جهان ثابت کنیم.

 مربی اسبق تیم پرسپولیس ادامه داد: فدراسیون فوتبال باید چند بازی تدارکاتی با تیم هایی که سبک بازی آنها مشابه تیم های اسپانیا و پرتغال است برای تیم ملی در نظر بگیرد. برای بازی برابر مراکش نیز اگر شاگردان کارلوس کی روش به مصاف تیم ملی مصر بروند با توجه به شباهت سبک بازی این 2 تیم، احتمال پیروزی برابر مراکش بیشتر می شود.

عبدی افزود: فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی باید برای جام جهانی هدف گذاری کنند، اگر اردوهای تیم ملی و بازی های دوستانه به صورت منظم برگزار شوند، با اینکه در گروه سختی قرار داریم می توانیم نمایشی خوب در جام جهانی ارائه کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات عبدی درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار