سخنگوى باشگاه پرسپوليس گفت : همه سعى و تلاشها در جهت قهرمانى تيم انجام مى شود.

حسين عبدى در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: تيم با همين صلابت بازيهايش را برنده شود به هدفمان صدرنشينى و قهرمانى در ليگ برتر دست مى يابيم. 
 
وى در مورد اينكه برانكو ليست مدنظرش را داده يا نه ! خاطر نشان كرد: برانكو قرار است ليست را به طاهرى بدهد و اين ليست در جلسه هيأت مديره مطرح و بررسى شود. 
 
عبدى در مورد حضور هواداران پرسپوليس در ورزشگاه گفت : باشگاه بليت هاى طبقه دوم را خريد تا هوادار بيشترى براى تشويق به ورزشگاه بيايد اين كارها سختى هايى دارد اما ما به خاطر هواداران اين كار را انجام داديم. 
 
سخنگوى باشگاه پرسپوليس در مورد پاداش به بازيكنان تصريح كرد: من شنيدم طاهرى ٥ سكه طلا به علت بردمقابل استقلال خوزستان براى بازيكنان و كادر فنى در نظر گرفته است كه به زودى پرداخت مى شود. 
 
وى در مورد مشكل مالياتى برانكو عنوان كرد: باشگاه با پيگيرهايش موفق به حل مشكل مالياتى برانكو شده است و وى بدون مشكلى راهى كرواسى شد. 
 
سخنگوى باشگاه پرسپوليس در پايان خاطر نشان كرد: اميدوارم روند رو به رشد تيم تداوم داشته باشد و بتوانيم جشن قهرمانى را با هواداران در پايان فصل بگيريم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار