معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح نظارتی شب یلدا آمادگی کامل دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،سلیمان علیزاده با اشاره به اجرای طرح نظارتی شب یلدا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: این طرح از روز چهارشنبه 22 آذر ماه آغاز و تا 30 این ماه ادامه دارد.

 وی تصریح کرد: هم‌اکنون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، قیمت‌گذاری انواع اقلام شب یلدا مانند هندوانه، انواع میوه، آجیل و حلوا را انجام داده است.

 معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر آن، همه روزه بازرسان این سازمان در میادین میوه و تره‌بار حضور یافته و قیمت‌ها را مورد بررسی و رصد قرار می‌دهند.

 وی بیان کرد: همچنین بازرسان این سازمان در مراکز عرضه آجیل حضور یافته و چگونگی فعالیت‌های آنها اعم از ارائه فاکتور، گرانفروشی، درج علائم 9 گانه و قیمت‌ها را رصد می‌کنند.

 علیزاده افزود: مردم در ایام طرح نظارتی شب یلدا می‌توانند در صورت شکایت از واحدهای عرضه آجیل و یا میادین تره‌بار با شماره تلفن 124 تماس گرفته و یا به صورت شفاهی، حضوری و کتبی، نسبت به ارائه شکایت خود اقدام کنند.

 وی اظهار کرد: امید است که با حساسیت ویژه‌ای که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به اقلامی همچون هندوانه، آجیل و حلوا دارد، شاهد آرامش در بازار باشیم.

 انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.