مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت:در حال حاضر نزدیک به 1800 کانون فرهنگی هنری شناسنامه‌دار داریم که تا پایان سال عدد آن به 1900کانون در اصفهان می رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری در بازدید از مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان ظرفیت‌های بسیار بالایی در زیر مجموعه‌های خود برای گسترش و تعمیق ارتباطات با حوزه علمیه دارد.

وی بیان کرد: دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی اداره‌کل، ادارات شهرستان‌ها و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت خوبی برای استفاده از توانمندی‌های مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه و تعامل با این مرکز دارند؛ در حال حاضر نزدیک به 1800 کانون فرهنگی هنری  شناسنامه‌دار داریم که تا پایان سال عدد آن به 1900کانون در اصفهان می رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند پلی بین هنرمندان و حوزه علمیه باشد، تصریح کرد: یکی از راه‌های مهم استفاده از ظرفیت هنر قراردادن آن در مسیر قرآن، عترت، سبک زندگی اسلامی و ... است و اصفهان نیز ظرفیت بالایی در تمامی رشته‌های هنری دارد.

وی با اشاره به مراکز زیر پوشش اداره‌کل از جمله مدرسه راهنمایی موسیقی، هنرستان هنرهای زیبای دختران و پسران اصفهان و شهرضا، مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان گفت: مرکز علمی کاربردی اصفهان ظرفیت بالا با تعدد هنرجویان و دانشجویان زیاد دارد و می‌تواند زمینه بسیار مناسبی برای همکاری و تعامل باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.