فرماندار شهرستان جیرفت گفت: سامانه سیماک با هدف جلوگیری از صدور مجوزهای غیرقانونی راه اندازی می شود و نقش مهمی در جلوگیری از زمین خواری دارد.

راه اندازی سامانه «سیماک» به منظور جلوگیری از صدور مجوزهای غیر قانونیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت به همراه فرماندارشهرستان عنبرآباد ومدیرکل پست استان کرمان از کارگاه آموزشی سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور «سیماک» بازدید کرد.

احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در این بازدیدگفت:سامانه سیماک با هدف جلوگیری از صدور مجوزهای غیرقانونی راه اندازی می شود و نقش مهمی در جلوگیری از زمین خواری دارد.

وی افزود: این طرح از جمله طرح های دولت الکترونیک است که با اجرای آن همه استعلامات ملکی از طریق این سامانه صورت می گیرد.

امینی روش تصریح کرد: سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور(سیماک) فرآورده ای دانش بنیان است، در قالب پروژه زیربنایی و فراگیر به تصویب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی رسیده و در شهرستان جیرفت اجرایی می شود.

وی گفت: این سامانه به لحاظ ماهیت، یک زیرساخت نرم افزاری برای مدیریت یکپارچه املاک و اماکن است که افزون بر امکان ایجاد پایگاه متمرکز املاک و اماکن، قادر است تراکنش و فرآیندهای کاری، اداری، مربوط به امور املاک و اماکن را، در میان دستگاه های اجرایی ذیربط الکترونیکی کند.

فرماندار شهرستان جیرفت اظهار کرد:باتوجه به اینکه دهیاران نقش موثری را در این زمینه ایفا می کنند بایست آموزش دوره« سیماک» را به طور کامل بگذرانند .


انتهای پیام/س

 

جلوگیری از صدور مجوزهای غیرقانونی با استفاده از سامانه سیماک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر رضا حسینی نسب
۰۳:۳۶ ۱۸ تير ۱۳۹۷
میخواستم بدانم ثبت شماره اشتغال چگونه است
آخرین اخبار