رئیس کلانتری 109 بهارستان گفت:گواهینامه مالباخته در دست سارقان موجب شناسایی و دستگیری آنها شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کیومرث حسنوند رئیس کلانتری 109 بهارستان گفت: چندی پیش طی تماس تلفنی با کلانتری یکی از شهروندان اظهار داشت که لوازم شخصی و مدارک هویتی اش از داخل خودرواش که در کنار خیابان پارک بود سرقت شده که ضمن اعزام تیمی از ماموران کلانتری به آدرس اعلامی، صحت خبر تایید و تیمی از ماموران تجسس کلانتری، دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه داشت که با وقوع جرایم مشابه ای مواجه شدیم که برای پیشگیری از وقوع جرم، تعداد گشت های انتظامی  به خصوص در طول شب افزایش داده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در شب گذشته متوجه رفتار مشکوک سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری شدند که به آهستگی با چراغ خاموش در حال تردد بودند.

رئیس کلانتری 109 بهارستان با بیان اینکه ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی بدنی از متهمان یک کارت گواهینامه مربوط به شخص ثالث کشف، که وی سابق بر این پرونده ای در خصوص سرقت لوازم داخل خودرواش در کلانتری تشکیل و ماموران تجسس در حال تعقیب سارق یا سارقان بودند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری و اقرار آنان به سرقت لوازم داخل خودرو مالباخته، ادامه داد: با شناسایی سارقان لوازم داخل خودرو، پرونده شاکی تکمیل و سارقان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

سارقان لوازم خودرو به دام پلیس افتادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار