مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان گفت: کسب چندین مقام ملی، استانی و داخلی این باشگاه در سال 96 نتیجه سیاست‌های تخصص محور ،حرفه ای شدن و عمل گرا بودن آن در پرورش نیروها است.

فاطمه حسیبی، در حاشیه آیین سالگرد تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این باشگاه از ابتدای سال 96 سعی بر آن داشته است که برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت خود را با محوریت حرفه ای شدن ،تخصص محور و عمل گرا اجرایی کند.

وی، با اشاره به موفقیت تیم آکادمی دختران و پسران باشگاه باریج اسانس با کسب چندین مقام کشوری، استانی و داخلی در سال 96 افزود: حضور خانم ها الهه حلاج و فاطمه عنایت بازیکنان باشگاه باریج اسانس در اردوی تیم ملی جوانان والیبال جمهوری اسلامی ایران  نمونه ای از این موفقیت‌ها با محوریت حرفه ای شدن، عمل گرا وتخصص محور بودن فعالیت باشگاه است.

به گفته وی، حمایت خانواده ها از باشگاه باریج اسانس نیز علاوه بر ایجاد انگیزه، امید و پشتیبانی این باشگاه که متعلق به تمامی والیبالیست های ایران است موفقیت های ملی آن را نیز حفظ، تداوم و استمرار خواهدبخشید.

حسیبی،در پایان با تقدیر از حمایت‌های خانواده های والیبالیست ها گفت:امید است مسئولین محترم ورزش شهرستان نیز به رشته های ورزشی توجه و نگاه ویژه ای داشته باشند.

شایان ذکر است: مراسم سیزدهمین سالگرد باشگاه باریج اسانس کاشان و آیین اختتامیه ترم پاییزه آکادمی والیبال با حضور شهربانو منصوریان بازیکن تیم ملی ووشو و قهرمان جهان

و اهدای جوایزی به بازیکنان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و بازیکنان تیم های برتر آکادمی باشگاه در مسابقات کشوری، استانی و همچنین تمامی مربیان و سرپرست هایی که از شروع باشگاه تاکنون همراه و همدل بودند در سالن جوانه های این شهرستان برگزار شد.

باجول رئیس هیات والیبال استان اصفهان و حجب نایب رئیس هیات والیبال استان، لاله حجازی مدیرعامل شرکت داروسازی باریج اسانس ، آقای جعفری پیشکسوت و مربی رشته ووشو دارنده مقام قهرمانی جهان در این رشته، خانم صادقی نائب رئیس فدراسیون والیبال، آقای حق بین ناظر بین المللی فدراسیون والیبال، آقای فتاحی رئیس هیات والیبال کاشان، محمدرضا واعظ مدیریت و خانم فقیهی روانشناس ورزشی باشگاه باریج اسانس و جمع زیادی از مربیان و پیشکسوتان رشته ورزشی والیبال شهرستان از دیگر میهمانان و مدعوین این مراسم و آیین بودند.

 

انتهای پیام/م

 

سالگرد تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار