رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگيری 2 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 88 کيلو ترياک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهار کرد: ماموران گشت جاده هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی جاده قديم تهران - قم کيلومتر 55 به يک دستگاه کاميونت  مشکوک شدند.

این مقام انتظامی توضیح داد: ماموران انتظامی دقایقی خودروی موصوف را تحت مراقبت قرار داده تا اینکه پس از انجام اقدامات پليسی، موفق شدند خودروی موصوف را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در بازجويی اولیه از راننده و کمک راننده، متهمان که به تناقض گويی روی آورده بودند، پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی دادند و بدین ترتیب برای تحقیقات تکمیلی و فنی، به پايگاه دهم پليس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: ماموران اين پليس در بازرسی تخصصی انجام شده از خودروی متهمان موفق شدند مقدار 88 کيلو و 716گرم ترياک که به طرز ماهرانه ای در زير کاپوت و زير اتاق کامیونت جاسازی و مخفی شده بود، کشف کنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر در پايان خاطر نشان کرد: سوداگران مرگ به مقر پليس مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از تشکيل پرونده و تحقیقات مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضايی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

سوداگران مرگ به دام افتادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.