پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و اکیپ عملیاتی مبارزه با مواد مخدر ناجا در عملیاتی مشترک موفق به انهدام یک محل بسته بندی و توزیع شیشه در بلوار ابوذر شدند.

پسران شیشه ای دستگیر شدند/انهدام کارگاه بسته بندی شیشه در عملیات پلیس پایتخت
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،ساعت 15:00 بیست و هشتم شهریورماه درپی اقدامات فنی و پلیسی اکیپ پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و اکیپ عملیاتی مبارزه با مواد مخدر ناجا در ماموریتی مشترک در آدرسهای بلوار ابوذر و شهر ری موفق به شناسایی یک محل بسته بندی و توزیع شیشه شدند.

در همین راستا ماموران پس از اخذ مجوز قضایی به آدرس بلوار ابوذر مراجعه کردند که در همین حین به یکدستگاه خودرو405 مشکوک شده و جهت توقیف خودرو اقدام  نموده که راننده به دستور ایست مامورین توجه نکرد.

 در ادامه ماموران پس از رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک سه تیر کردند که متهمان متوقف نشدند و در ادامه 5تیر دیگر به سمت لاستیکهای خودرو شلیک شد که خودرو در نهایت متوقف و تعداد دو نفر متهم بنام های "مراد" و "اژدر"  دستگیر شدند.

از داخل خودرو مقدار 2کیلو و 220گرم شیشه با لفافه و مقدار یک کیلو و 650 گرم پیشساز شیشه و آلات و ادوات تولید شیشه کشف و ضبط شد.

گفتنی است،متهمان پس از دستگیری جهت بررسی بیشتر به پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار