مسئول بهداشت محیط شهرستان بروجرد گفت: ۲.۵ تن روغن تاریخ گذشته که قرار بود با تاریخ جعلی و جدید وارد بازار شوند کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رازانی، مسئول بهداشت محیط شهرستان بروجرد گفت: ۲.۵ تن روغن تاریخ گذشته که قرار بود با تاریخ جعلی و جدید وارد بازار شوند کشف و ضبط شد.

حسین رازانی گفت: متاسفانه عده‌ای سودجو روغن‌های مایع تاریخ گذشته را در بروجرد جمع آوری و سپس با دستگاه‌هایی تاریخ جدید بر روی این روغن‌ها را ثبت می‌کردند.

وی افزود: این افراد روغن‌ها را در یک کارگاه غیر مجاز تاریخ دار می‌کردند و تاریخ‌های قبلی را پا کرده و تاریخ‌های جدید را می‌زدند تا آن‌ها را وارد بازار کنند و بفروشند.

وی اظهار داشت: این افراد همه دستگاه‌های مورد نیاز برای پاک کردن و یا درج تاریخ را داشتند که ۲.۵ تن روغن مایع فاسد و تاریخ گذشته را با تاریخ جدید ثبت شده بسته بندی کرده بودند تا بفروشند.

به گفته وی بعد از اطلاع از فعالیت این کارگاه غیر مجاز ۲.۵ تن روغن کشف و ضبط و کارگاه پلمپ شد تا در اسرع وقت این مواد تاریخ گذشته ضبط شده، معدوم شوند.

مسئول بهداشت محیط شهرستان بروجرد از همه شهروندان خواست تا مواد غذایی و خوراکی را حتما از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند و هر گونه تخلفات را سرایعا اطلاع دهند.

انتهای پیام/د

۲ و نیم تن روغن مایع فاسد و تاریخ گذشته کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.