مسئول بهداشت محیط بروجرد گفت: در پی بازرسی از یک رستوران و مرغ فروشی ۴۰ کیلو گوشت منجمد فاسد کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رازانی مسئول بهداشت محیط بروجرد گفت: در پی بازرسی از یک رستوران و مرغ فروشی ۴۰ کیلو گوشت منجمد فاسد کشف و ضبط شد.

رازانی گفت: در پی گشت و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ۴۰ کیلو گوشت منجمد فاسد و غیر قابل مصرف از یک رستوران و مرغ فروشی کشف و ضبط شد.

 وی افزود: شهروندان حتما توجه داشته باشند که برای تهیه غذا از رستوران‌ها حتما از رستوران‌های معتبر غذا تهیه کنند چرا که برخی از افراد سودجو از مواد غیر قابل مصرف و فاسد برای تهیه غذا استفاده می‌کنند.

 وی اظهار داشت: گوشت‌های ضبط شده دارای تاریخ تولید و انقضا بودند، اما به دلیل قرار گرفتن در شرایط نامناسب فاسد شده و غیر قابل استفاده بودند که توسط مامورین بازرسی کشف و ضبط شدند.

 مسئول بهداشت محیط بروجرد با اشاره به تبلیغ غذا‌ها و فست و فود‌های ارزان قیمت افزود: برخی از فست فود‌ها و مراکز تهیه غذای آماده برای جذب مشتری و تبلیغ اقدام به تهیه غذا با قیمتی ارزان می‌کنند که گاهی قیمت ارزان این مواد غذایی به دلیل کیفیت پایین است و گاهی برای رقابت این اقدام را انجام می‌دهند.

 به گفته وی وقتی این مراکز قرار است مواد غذایی با قیمت پایین را عرضه کنند قطعا کیفیت هم کاهش پیدا می‌کند و ممکن است از موادی استفاده کنند که فاقد کیفیت باشد و به همین دلیل به همه شهروندان توصیه می‌شود تا حد امکان از فست فود‌ها استفاده نکنند و در صورتی که قرار است از فست فود به عنوان یک وعده غذایی استفاده کنند حتما از مراکزی که دارای کیفیت بالایی هستند این مواد را خریداری نمایند.

 انتهای پیام/د

۴۰ کیلو گوشت فاسددربروجردکشف و ضبط شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.