مدیر اداره برق قصرقند گفت: طرح جابجایی تیر‌های برق حریم خیابان و ساماندهی شبکه سیمی فرسوده بافت قدیمی این شهرستان اجرا و معضل تیر‌های چراغ برق مرتفع شد.

معضل تیر‌های چراغ برق معابر بافت قدیمی قصرقند مرتفع شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، جواد بشارت مدیر اداره برق قصرقند  اظهار داشت: این اقدام در راستای ساماندهی تیر‌های برق بعد از مسیرگشایی و عقب کشی بافت فرسوده به منظور توسعه خدمات شهری انجام شد.

بشارت  ادامه داد: از آنجایی که ساخت و ساز‌های جدید سبب قرار گرفتن تیر‌های برق در مسیر عابران پیاده و وسایط نقلیه می‌شد به منظور رفاه حال مردم قسمت عمده‌ای از بافت قدیمی و اصلی شهرستان قصرقند که دارای وضعیت نابسامانی از لحاظ تعدد تیر‌های مازاد و داخل حریم خیابان و همچنین شبکه سیمی فرسوده با روشنایی نامناسب بودند مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه شبکه به طور کامل اصلاح و طبق اصول مهندسی و با رعایت حریم قانونی و همچنین تعویض شبکه سیمی به خودنگهدار همراه با نصب تیر‌های استاندارد و روشنایی مطلوب در دستور کار قرار گرفت.

مدیر اداره برق قصرقند گفت: این طرح با اقداماتی نظیر تعویض ۱۷ اصله تیر برق و تعویض شبکه سیمی با کابل خودنگهدار به طول افزون بر پنج کیلومتر با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیون ریال انجام شد.

 قصرقند در ۵۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار