معاون درمان وزیر بهداشت گفت: توسعه خدمات مرکز قلب و عروق یاسوج یک اولویت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت  در حاشیه بازدید از بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج و بیمارستان در حال ساخت 284 تختخوابی شهید جلیل یاسوج افزود: در برخی بیمارستان های گچساران با هدف نهایت استفاده از تخت های موجود باید بازآرایی آنها انجام شود.

وی بیان کرد: در شهرهای دهدشت و یاسوج در زمینه تخت های بیمارستانی عقب ماندگی وجود دارد.

معاون درمان وزیر بهداشت تصریح کرد: به طور حتم با بهره برداری از پروژه های موجود در این دو شهر شاهد ارتقاء خدمات بهداشتی به مردم خواهیم بود.

جان بابایی عنوان کرد: توسعه خدمات مرکز قلب و عروق یاسوج از جمله باز کردن قلب یک اولویت است.

وی گفت: باید تدابیر لازم برای فراهم شدن زیرساختهای اولیه درمان سرطان در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شود، تا بیماران به استانهای دیگر اعزام نشوند.

معاون درمان وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: برای راه اندازی بیمارستان بزرگ یاسوج و بهره برداری از زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) این شهر از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

جان بابایی بیان کرد: به طور حتم در صورت تحویل سریع بیمارستان 284 تختخوابی شهید جلیل یاسوج توسط دستگاه مجری آن وزارت راه و شهرسازی تا پایان سال شاهد افتتاح و بهره برداری آن خواهیم بود.

 معاون درمان وزیر بهداشت به همراه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و برخی مدیران استانی و شهرستانی از بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج و بیمارستان در حال ساخت 284 تختخوابی شهید جلیل یاسوج بازدید کردند.

 

انتهای پیام/ش

بازدید معاون وزیر بهداشت از مراکز درمانی یاسوج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.