فرماندار بوکان گفت: بوکان بعد از کرج دومین شهر مهاجر پذیر ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، جمال خسروی اظهار داشت: بوکان بعد از کرج دومین شهر مهاجر پذیر کشور است بنابراین برای توسعه آن باید از بخش خصوصی کمک گرفت و بسترهای جذب  سرمایه گذار را بیش از پیش فراهم کرد.

وی گفت: شهردار بوکان باید بر اساس یک برنامه مشخص و مدون پیش برود، برنامه ریزی در انجام پروژه‌های عمرانی، تامین اعتبار قبل از اجرا، جلوگیری از ایجاد تعهد و آغاز پروژه‌های جدید و خارج از بودجه مصوب، رعایت اولویت بندی در مسیر گشایی‌ها مانند آزاد سازی 40 متری ساحلی جزو اولویت‌های حیاتی شهرستان است که شهردار باید به آن‌ها توجه کند.

فرماندار بوکان بیان کرد: برای ساماندهی دست فروشان اعتبار خوبی جذب شده و بانک کارآفرینی امید هم برای کسانی که در این زمینه ساماندهی و زیباسازی شهر طرحی داشته باشند تسهیلات اعطا می‌کند.

خسروی افزود: ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و نیز ورودی‌های سطح شهر حدود 20 سال است که همچنان به عنوان معضلی باقی مانده و باید اقدامات اساسی در مورد آن صورت گیرد، تملک و تهاتر املاک، دفع و هدایت آب‌های سطحی، بهداشت عمومی، نبود قیمت پایه در اجرای کارهای عمرانی و فقدان تجزیه و تحلیل قیمت پیمانکارها و کنترل نکردن صورت وضعیت‌ها، فقدان تطبیق فراخوان مناقصه با عملیات اجرایی قرارداد و نبود شفاف سازی از جمله مشکلات اصلی شهرداری  بوکان است.

انتهای پیام/ع

بوکان بعد از کرج دومین شهر مهاجرپذیر کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.