فرمانده انتظامی شهرضا از اجرای طرح انتظامی‌ترافیکی با هدف برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌سواران متخلف و افزایش ضریب امنیتی این شهرستان از اول دی ماه امسال خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین باباکلانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: بدون تردید یکی از مهمترین عوامل ارتقای سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی، جلب رضایت‌مندی مردم و کسب اعتماد آنان نسبت به استقرار امنیت عمومی پایدار، حاکمیت قانون و انضباط اجتماعی است و لازمه تأمین امنیت پایدار در سایه مشارکت مردمی پدیدار می‌شود.

وی  اذعان کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا همراه با سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط شهرستان در سایه منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا برای صیانت از امنیت پایدار، تحکیم انضباط اجتماعی و مهیا ساختن الزامات و ضرورت‌های زندگی امن و توأم با آرامش برای شهروندان از آمادگی همه جانبه و هوشمندانه برخوردار بوده است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرضا در مسیر ارتقای این آمادگی، به مدد و پشتوانه مردمی با هرگونه عواملی که بخواهند رضایت و احساس امنیت آحاد جامعه را مورد تهدید و خدشه قرار دهند، قاطعانه برخورد می‌ شود.

وی گفت: با تعامل، همکاری و هماهنگی خوب مقامات قضایی و دادستان شهرستان و در راستای رعایت حقوق شهروندی، فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از اول دی ماه امسال، طرح انتظامی، ترافیکی، با هدف برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌سواران متخلف و افزایش ضریب امنیتی  و آرامش شهروندان را در سطح شهرستان به اجرا می گذارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: در راستای ماده 723 قانون مجازات اسلامی و ماده 20 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و بخش هشتم آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی مقرر است در چارچوب تشدید برخورد با متخلفان در حوزه مسائل ترافیکی، موتورسیکلت‌سواران فاقد گواهینامه و بیمه‌نامه در سطح شهرستان، علاوه بر توقیف موتورسیکلت، راکب به دادسرا معرفی می‌شود.

 باباکلانی تأکید کرد: از کلیه موتورسواران درخواست داریم با احترام به قانون و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، برای تهیه گواهینامه موتورسیکلت و بیمه نامه شخص ثالث اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.