رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به آماده باش اين پليس برای بازگشايی مدارس گفت: در سال تحصيلی جديد برای كاهش ترافيك در زمان بازگشايی مدارس از طرح پليس مدارس به صورت جدی استفاده مي شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" رضا رضايي ظهار داشت: پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان براي كاهش بار ترافيك اول مهر و فصل بازگشايي مدارس تمهيدات ويژه اي را پيش بيني كرده و تمام نيروهاي اين پليس در 10 روز ابتدايي مهر ماه به صورت آماده باش در مي آيند.

وي از فعال سازي تمامي گشت هاي اين پليس، استقرار نيروها بر سر تقاطع ها، افزايش اكيپ هاي ضربت موتوري به منظور رسيدگي سريع به تصادفات و روانسازي ترافيك، مديريت هوشمند ترافيك توسط سيستم مكانيزه به منظور برخورد با خودروهاي متخلف از ديگر برنامه هاي پليس براي آغاز فصل بازگشايي مدارس است.

سرهنگ رضايي با اشاره به برگزاري جلسه با شركت هاي سرويس مدارس گفت: در اين جلسه آخرين دستورالعمل هاي پليس راهور به مسئولان اين شركت ها ابلاغ و بر رعايت خودداري از ثبت نام دانش اموزان بيش از ظرفيت خودروهاي خود تاكيد شد.

رئيس پليس راهور استان اصفهان همچنين از اجراي طرح پليس مدرسه براي كاهش ترافيك زمان بازگشايي مدارس و عبور ايمن دانش آموزان از عرض خيابان هنگام تعطيلي مدارس خبر داد و گفت: براين منظور با هماهنگي آموزش و پرورش استان براي هر مدرسه چهار پليس مدرسه اختصاص داده شده است.

اين مقام انتظامي ار والدين دانش اموزان خواست به منظور پياده و سوار كردن دانش آموزان از توقف هاي دوبله در كنار مدارس خودداري كنند و حتي المقدور خودروي خود را در جايي مناسب پارك كرده و فرزندانشان را تا در مدرسه هدايت كنند تا از ايجاد ترافيك و راه بندان جلوگيري شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.